Το αίτημά σας για αντικατάσταση προϊόντος πρέπει να υποβληθεί μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή. Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να μην έχει υποστεί ζημιές και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία. Τα πακέτα που δεν πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις, δεν θα γίνονται δεκτά ή τα αιτήματα θα επιλύνονται μερικώς.
Πως να ξεκινήσετε τη διαδικασία αντικατάστασης:
- Επισκεφτείτε το: LINK
- Συμπληρώνετε και υποβάλεται τη φόρμα
- Θα λάβετε έναν κωδικό παραπόνου στο email σας μετά την υποβολή της φόρμας.
- Συμπληρώνετε τον κωδικό παραπόνου στη συσκευασία.
- Αποστέλετε το πακέτο στη διεύθυνση:
InOut Trade / 2DIGIT d.o.o.
bul. Lipnik, 106
7013 Ruse
Bulgaria
Μόλις το τμήμα παραπόνων λάβει το πακέτο σας, ένα νέο προϊόν αντικατάστασης θα σας αποσταλεί μέσα σε 8 εργάσιμες μέρες.
Σημείωση: Σε περίπτωση που δεν λάβετε τον κωδικό, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
Θα χρειαστεί να ελέγξετε την επιβεβαίωση παραγγελίας ή την απόδειξη που έχετε λάβει μέσω email όταν πραγματοποιήσατε την παραγγελία για να βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα έχουν αγοραστεί από το κατάστημά μας. Αν μας αποστείλετε ένα προϊόν που δεν είναι δικό μας, δεν είμαστε υπεύθυνοι για το λάθος και το πακέτο σας δεν θα σας επιστραφεί. Αν η αποστολή χαθεί, είναι εφικτό να επιλύσουμε το παράπονό σας αν μας επαληθεύσετε την απώλεια με τον αριθμό αποστολής σας. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αποστολέα, δεν δεχόμαστε αποστολές με χρέωση του παραλήπτη.
Λίστα προϊόντων που αποκλείονται από το δικαίωμα υπαναχώρησης ή η υπαναχώρηση είναι περιορισμένη:
Απορρυπαντικά, προϊόντα γυαλίσματος, καλλυντικά: Το προϊόν μπορεί μόνο να επιστραφεί σε περίπτωση που η προστατευτική ταινία δεν έχει αφαιρεθεί και το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί.
Μαγιό, εσώρρουχα: Τα μαγιό και τα εσώρρουχα δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.
Ηλεκτρονικά Βιβλιά (e-book): Τα ηλεκτρονικά βιβλία αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και δεν μπορούν να επιστραφούν φυσικά (μπορούν να μεταφερθούν ή να αντιγραφούν), συνεπώς δεν είναι εφικτό να τα ανταλλάξετε ή να τα επιστρέψετε.
Σετ: Η μερική επιστροφή μεμονωμένων προϊόντων από ένα σετ δεν είναι εφικτή. Παράπονα για το Mystery box θα γίνονται δεκτά και θα επιλύνονται μόνο αν έχει επιστραφεί όλο το περιεχόμενο της συσκευασίας.
Δώρα: αιτήσεις για προϊόντα που έχουν αποσταλεί ως δώρο δεν γίνονται δεκτές.
ΑΞΙΩΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
Σε περίπτωση που το προϊόν που λάβατε έχει ελάττωμα ή δεν λειτουργεί σωστά, μπορείτε να επωφεληθείτε από την εγγύηση. Προσφέρουμε εγγύηση 2 ετών σε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές. Η εγγύηση δεν ισχύει στην περίπτωση:
- Φυσικης βλάβης
- φθορά λόγω χρήσης
- ζημιά από εσφαλμένη, ακατάλληλη και αμέλη χρήση του αντικειμένου
ΜΟΝΟ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΠΙΛΥΟΝΤΑΙ ΘΕΤΙΚΑ.
ΑΞΙΩΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Εάν το προϊόν σας υπέστη ζημιά κατά τη μεταφορά ή δεν ταιριάζει με την παραγγελία σας, παρακαλώ ενημερώστε μας εντός 48 ωρών από την παράδοση. Θα χρειαστεί να μας στείλετε μέσω email μία φωτογραφία του πακέτου (με εμφανή την ετικέτα αποστολής) και του προϊόντος που λάβατε, που να φαίνεται η ζημιά. Θα χειριστούμε το παράπονό σας με προτεραιότητα και σας ζητούμε εκ των προτέρων συγνώμη για την ταλαιπωρία.
Το αίτημά σας για επιστροφή χρημάτων πρέπει να υποβληθεί μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή. Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να μην έχει υποστεί ζημιές και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία. Τα πακέτα που δεν πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις, δεν θα γίνονται δεκτά ή τα αιτήματα θα επιλύνονται μερικώς.
Πως να ξεκινήσετε τη διαδικασία αντικατάστασης:
- Επισκεφτείτε το: LINK
- Συμπληρώνετε και υποβάλεται τη φόρμα
- Θα λάβετε έναν κωδικό παραπόνου στο email σας μετά την υποβολή της φόρμας.
- Συμπληρώνετε τον κωδικό παραπόνου στη συσκευασία.
- Αποστέλετε το πακέτο στη διεύθυνση:
InOut Trade / 2DIGIT d.o.o.
bul. Lipnik, 106
7013 Ruse
Bulgaria
Μόλις το τμήμα παραπόνων λάβει το πακέτο σας, το κόστος του προϊόντος θα σας επιστραφεί μέσα σε 8 εργάσιμες μέρες.
Σημείωση: Σε περίπτωση που δεν λάβετε τον κωδικό, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
Θα χρειαστεί να ελέγξετε την επιβεβαίωση παραγγελίας ή την απόδειξη που έχετε λάβει μέσω email όταν πραγματοποιήσατε την παραγγελία για να βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα έχουν αγοραστεί από το κατάστημά μας. Αν μας αποστείλετε ένα προϊόν που δεν είναι δικό μας, δεν είμαστε υπεύθυνοι για το λάθος και το πακέτο σας δεν θα σας επιστραφεί. Αν η αποστολή χαθεί, είναι εφικτό να επιλύσουμε το παράπονό σας αν μας επαληθεύσετε την απώλεια με τον αριθμό αποστολής σας. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αποστολέα, δεν δεχόμαστε αποστολές με χρέωση του παραλήπτη.
Λίστα προϊόντων που αποκλείονται από το δικαίωμα υπαναχώρησης ή η υπαναχώρηση είναι περιορισμένη:
Απορρυπαντικά, προϊόντα γυαλίσματος, καλλυντικά: Το προϊόν μπορεί μόνο να επιστραφεί σε περίπτωση που η προστατευτική ταινία δεν έχει αφαιρεθεί και το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί.
Μαγιό, εσώρρουχα: Τα μαγιό και τα εσώρρουχα δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.
Ηλεκτρονικά Βιβλιά (e-book): Τα ηλεκτρονικά βιβλία αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και δεν μπορούν να επιστραφούν φυσικά (μπορούν να μεταφερθούν ή να αντιγραφούν), συνεπώς δεν είναι εφικτό να τα ανταλλάξετε ή να τα επιστρέψετε.
Σετ: Η μερική επιστροφή μεμονωμένων προϊόντων από ένα σετ δεν είναι εφικτή. Παράπονα για το Mystery box θα γίνονται δεκτά και θα επιλύνονται μόνο αν έχει επιστραφεί όλο το περιεχόμενο της συσκευασίας.
Δώρα: αιτήσεις για προϊόντα που έχουν αποσταλεί ως δώρο δεν γίνονται δεκτές.
ΑΞΙΩΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
Σε περίπτωση που το προϊόν που λάβατε έχει ελάττωμα ή δεν λειτουργεί σωστά, μπορείτε να επωφεληθείτε από την εγγύηση. Προσφέρουμε εγγύηση 2 ετών σε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές. Η εγγύηση δεν ισχύει στην περίπτωση:
- Φυσικης βλάβης
- φθορά λόγω χρήσης
- ζημιά από εσφαλμένη, ακατάλληλη και αμέλη χρήση του αντικειμένου
ΜΟΝΟ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΠΙΛΥΟΝΤΑΙ ΘΕΤΙΚΑ.
ΑΞΙΩΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Εάν το προϊόν σας υπέστη ζημιά κατά τη μεταφορά ή δεν ταιριάζει με την παραγγελία σας, παρακαλώ ενημερώστε μας εντός 48 ωρών από την παράδοση. Θα χρειαστεί να μας στείλετε μέσω email μία φωτογραφία του πακέτου (με εμφανή την ετικέτα αποστολής) και του προϊόντος που λάβατε, που να φαίνεται η ζημιά. Θα χειριστούμε το παράπονό σας με προτεραιότητα και σας ζητούμε εκ των προτέρων συγνώμη για την ταλαιπωρία.